känner mig som ny

har precis kommit hem har varit på yellow och äntligen fått lite färg. känner mig som ny nu! hade med mig linnea så blev mycket skvaller;) om allt mellan himmel & jord. nej då men blev lite! funderar på att gå ut & gå en sväng eller om jag gör det ikväll med andreas men han svarar inte på telefonen så tror det blir till att gå själv. ikväll blir det ben & jerry´s, half baked. åt den alridg i fredags orkade inte, så blir nog ikväll:) om jag orkar förståss!

på tisdag ska jag göra debut på jobbet med. kommer bli kul! aldrig fel med pengar:) hoppas jag gör ett gott intryck, så jag kanske får börja med en gång! annars är det sagt att jag ska börja efter jul, men som sagt ska försöka göra så gott intryck som möjlgt, så jag kanske får börja med en gång!:D nu ska jag klippa pappa,

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0