lalalalla

igår blev det som sagt arvika, för min del blev det pirat! dock inte hela kvällen. tog av mig sakerna ganska så snabbt. kvällen började hos susanna, sen vidare till viktorias fest. det var sjukt lite folk till en början men kom mer & mer med tiden. har sjukt ont i fötterna i dag efter en hel kväll med mina nya klackisar;) .. nej nu ser jag fram emot lördagen, den kommer bli suveärn jag känner det på mig! och jag vet vad jag ska vara! så blir ny utklädsel.. jippie! hihi. har bara sagt det till några så får hoppas inte dom har sagt det vidare eller tagit efter *host*;) susanna & hanna kanske även kommer till grums för att enjoya den kvällen. tummen upp för det, alla måste någon gång få uppleva de otroliga grums festerna!;)

från det ena till det andra nu ska jag käka lite frukost senare ska jag hoppa in i duchen, sen blir det emma & linnea. myyys på er! senare ikväll blir det troligtvis bingo. sen får jag se vad det blir, kanske bli att träffa min pojkvänn med. hihi♥

puss&kram!


Kommentarer
Postat av: gåård

festerna i grums äger;)

2009-10-29 @ 14:22:07
Postat av: svar!

hhahaah, a visst gör dom!;)

2009-10-29 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0