lill-lördag

onsdag, mitten på veckan. känns skönt:) bara två dagar kvar nu i skolan varav en är i salongen så njuter lite! idag var vi i salongen & jag tog massor av bilder som jag ska lägga upp lite senare, då får ni se hur det ser ut i salonge mm. kul va? tänker på er mina läsare;) idag hade min grupp flätteknik, vilket var väldigt behövligt känner jag, eftersom nästa gång vi har flätteknink alltså näst nästa onsdag så har vi ett litet uppsättnings prov där fyra flätor ska vara i en och samma frisyr. gjorde min frisyr idag som jag eventuellt kommer att göra på provet, bland annat det tog jag kort på, så ni får se hur min prov-frisyr kommer att se ut på ett ungefär alltså. nu har jag precis kommit hem, är verkligen sjukt trött idag så ska sova en stund tänkte jag. kan bero på att jag hade extremt sen träning igår, var hemma vid halv elva ungefär, och så duschade jag ju oså så tog ett tag innan jag var i säng så hoppas det beror på det. orkar inte vara såhär trött varje dag!

puss&kram!
hörs sen, glöm inte kolla bilderna sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0