lycko-ost! tur i oturen som sagt.

tyvärr mina vänner med det stämmer gått & väl! jag har gått & blivit sjuk, vet inte riktigt vad det är heller. har feber & fryser konstant. To shame on me! har bett att adde ska komma förbi med lite c-vitaminer så som apelsiner, frukter av all sort.

som sagt gjorde jag debut på jobbet idag! fick jobbet! gratulerar. så 1 januari är jobbet mitt! jobbar även 6 gånger i november. det är inga däliga extra pengar i månaden, så kommer bara njuta varje månad. slippa alla prblem med pengar hit & pengar dit varje månad. en dröm för flickor är ju att ha en förmögenhet, till jag vet inte allt kläder, smink, skor, jackor, parfymer, hudprodukter, hårprodukter m.m allt för att lyxa till sin vardag lite extra. känner ni igen er? kan nästan ana det. nej nu orkar jag inte sitta här mera längre, adde kommer ssnart men mina vitamindoser, så det blir att slänga i sig. och hoppa i säng! så hoppas jag på att jag hinner bli frisk tills imorgon. får-bara-inte-missa-en-onsdag i skolan!

puss&kram! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :)

2009-10-14 @ 16:06:19
Postat av: Anonym

vem är det som frågar?:)

2009-10-14 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0