precis som en höstdag ska vara!

puuh.. äntligen har jag tid! gårdagen var riktigt mysig faktiskt. precis som en höstdag ska vara. började med att åka in till stan. där köpte jag bh & trosor och saker som behövs. väl hemma tog jag mig en liten vilostund det var mycket välbehövligt! eftersom det var första dagen jag gick utanför dörrarna. pga sjukdom. sen var det dags för kalas, där det bjöds på underbar mat. smällte i munnen på mig. det var potatisgratäng, älgkött/rådjurskött, vitlöksbröd & massa olika frukter till det. mums! sen blev det tårta på det. världens godaste tårta var det nog måste jag säga! direkt efter så åkte jag upp till sara där vi bestämde resa & halloween fest. bara vi får tag på någon som är +25 så blir det fest. dock BJUDNING! så ingen idé du tänker komma om du inte pratat med oss först! sen pratade vi även lite smått om resan som sker 2010. det var jättemysigt iaf! så tackar för en fantastisk lördag!♥ 

idag har jag inte hunnit gjort någonting alls. skönt att bara ta det lugnt, när huvudvärken pumpar & ögen är svullna som plommon..  men får se vad som händer senare.




Kommentarer
Postat av: linnnea

hårda bud här ;) hahaha

2009-10-18 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0