shiiiiit också!

tyvärr missade onsdagen i skolan ändå! :( men men. är bara att kämpa extra på fredag. om jag hunnit bli frisk of course. orkar inte ha feber det är så otroligt jobbigt, antingen svettas man för febern sjunker eller ligger under täcket med dunjackan & hacka tänder. lite överdrivet men ni förstår principen! det tar kolen ur mig. orkar knappt sitta upp ju, inte ät nej i princip ingenting orkar jag! mamma ska snart åka in till alexandra så då får jag huset för mig själv. det ska bli skönt, fast ligger mest i sängen men ändå. lugnt & skönt. kommer från matbordet nu, mamma hade gjort iordning världens dunder frukost med ägg, te, c-vitamin dryck m.m allt för att få mig frisk:) ni får ha en bra dag, och njut av vädret!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0