slingor

nu är jag vaken!:) älskar helgerna då man får sova ut, undebart♥ ska alldeles strax slinga håret på linnea, blondare naturligtvis. hih. så ska jag klippa mamma & pappa i eftermiddag. när dom kommer hem från alexandra. ikväll blir det nog utgång, sugen som bara det! känns som det var ett tag sendan nu. nu ska jag äta frukost & sen ringa linnea så ska jag slinga håret på henne:) hoppas på bra resultat! själv ska jag ringa och boka tid nu för att slinga håret på soda det är världens bästa salong! så blir väl någon gång i veckan för mig. sen kommer jag köpa en färgbomb i skolan, så fårgen håller sig bättre! me like♥ nu blir det frukost!


sugen på fest!! saknar er alla♥


hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0