söndag = städardag!

puuuh, denna dagen fick bli en riktigt städ dag! är helt slut. men ändå skönt att ha städat, slipper jag göra det på de kommande veckorna:) thihi. städning innebär alltså inga stora dammråttor, ny putsade fönster, skakade mattor, nya frescha lakarn & givetvis allt små plock som hör till. kommer somna som en prinsessa inatt, bredivid sin prins. nu blir det duschen next! sen ska jag traska iväg hem till andreas, ska vara lite där sen åker vi troligtvis hit. imorgon är det måndag & det innebär ny vecka med nya möjligheter! imorgon är det någon frisör sak i skolan, fattade inte så mycket kommer berätta mera i morgon. det är någon sorts visning iallafall på modeller, i aulan. så förhoppnngsvis kommer morgondagen gå snabbt:) efter skolan är det planerat att jag och min guldfisk emmsi, ska träffas & prata om allt och inget;)♥ var ett tag sen vi sågs nu, så det passar bra. annars vet jag inte mera vad morgondagens planer är? neej, nu ska jag dra mig.



puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0