svar på frågorna!

är du nöjd med dig själv?

ja det är jag, om man tänker på vilken tur man har haft vid födseln. det finns ju alla möjliga sorters sjukdomar nuförtiden. så ja, jag är nöjd med mig själv.

tycker du att du är bättre än andra?

hm, svår fråga. nja inte bättre än andra, men man kanske tycker att man har mer att komma med i vissa situationer.

gillar du alla dina kompisar? 

ja det gör jag! dom är underbara, allihopa♥
men så är det ju alltid så att man kommer bättre överens med vissa än andra. men gillar alla mina kompisar det gör jag!

vad tycker du om hannah, nadja och susanna?
ni har väl blivit vänner efter att ni börjat samma klass?


de är ett par super gulliga tjejer♥
ja det har vi blivit. kände varandra inte sen innan.

hur ser ditt rum ut? jag vill veta allt i detalj. mvh linnea

ja du linnea. det tror jag du vet bättre än mig, du studerar väl mitt rum;) haha.
nejdå men det vet du mycket väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0