the big day

iiih, jag är taggad till tusen! fan vad kul det ska bli. känner på mig att det kommer bli den bästa kvällen på länge.. jippie!:) allt är fixat & klart. nu är det bara klockan som behöver börja ticka..

- utklädseln = check
- drickan = check
- förfest = check
-feeeeest = check
- folk som kommer = check
- görs mig iordning = det kommer! det kommer!;)

sitter hemma hos min älskade för tillfället, ska alldeles strax åka hem & börja göra iordning det sista. vid halv fyra åker jag iväg till emelie, där vi ska börja förfesta & göra oss iordning. susanna & emil kommer även dit vid cirka halv fem. kommer bli en toppen kväll!

see yoa, bitches!

Kommentarer
Postat av: alix

Fin bloggdesginen blev :)



Var en mysig dag igår. Hoppas ni får en zuper fine afton ikv! Håll flaggan i topp.



Pusskram, miss yo / sis<3

2009-10-31 @ 12:15:15
URL: http://alixrose.blogg.se/
Postat av: svar

tack så mycket:)



ja det var det verkligen, tycker vi får ta mera såna dagar. då kanske jag kan till&med följa med och osva över?;) det samma, hoppas utklädseln blir som tänkt nu då! thihi.



puss&kram! miss you to:/<33

2009-10-31 @ 13:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0