torsdagskväll

puuh, äntligen kan man pusta ut. jag och mami sitter & kollar på idol, finns inget bättre! väntar på andreas som ska komma vilken minut som hellst, då blir det bara gosa som gäller.. finns ingen bättre än att ligga och massera varandra eller vad som nu erbjuds hihi;) imorgon blir det bara permanent i skolan & sen bli det stanna kvar och shoppa & fika med gosiga emelie♥. kommer bli supermysigt känner jag på mig, har endel att prata om. ska bli skönt att prata ut när det tar så lång tid mellan de små tillfällena vi träffas. får skärpa oss nu & börja träffas lite oftare tycker jag!





puss&godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie W

Håller med gumman, mycket oftare :) GODIING!<3

2009-10-02 @ 17:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0