trött på att vara sjukling

puuh, det tar kolen på mig att ha feber! är helt orkeslös. känns inte bra? om jag inte är bättre imorgon väntas doktorn. har feber men har liksom ingen sjukdom? märkligt detta. får hoppas att jag är frisk imorgon, kan inte missa en till yrkesämnes-dag i skolan heller. fyyy! vill inte vara sjuk. idag har jag tagit det lugnt, lugnt & åter lugnt. har suttit lite vid datorn, och kollat på lite tapeter osv. kommer bli hur skönt som hellst att få nytt. har även kollat i IKEA-katalogen där jag hittat många prylar som ska få fylla upp mitt nya rum. som byrå/klädskåp, lampor, speglar soffa eventellt. massor av saker!♥ nu ska jag snart kolla hockeyn frölunda-färjestad. givetvis är min pappa i göteborg nu & ska se matchen live men det är väl ingen skräll? hoppas han kanske kommer hem med något bedorande fint till sin älskade lilla dotter, eftersom jag är så har så hög feber & är så himlan himlans sjuk *host* (a) ;)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0