underbart med fredag

nu har jag precis kommit hem från stan, blev endel shopping faktiskt:) skönt. fast köpte inga skit saker, så blev två hårprodukter ett värmeskydd för om man tex ska platta hår & en som typ reparerar slitet hår men funkar även som värmeskydd. kérastase 270:- från soda (den på bilden). rekomenderar det verkligen! tänk såhär, man ska alltid skydda håret och även om det är tråkigt att lägga ut pengar på det men lägg hellre ut pengarna på det än att slita ut håret. det går inte köpa hår (om inte fejk då, men bättre men äkta!) så var rädd om håret & vårda det bra! sen blev den en cardigan från H&M, och sen bestämde jag mig för att INTE köpa en ny vinterjacka utan köpte en undebart pälsväst istället:D bättre att ha många saker än, en enda?;) eftersom jag redan har en vinterjacka, smart va?:)




från ena till det andra så fikade jag och emelie efter skolan jätte mysigt var det, hoppas på att det blir snart igen. sen gick vi lite i affärer, innan vi åkte hem gick vi in på hemköp & köpte en ben and jerry´s för min del blev det strawberry cheescake. den verkade jättegod, så blir att dela min min älskling ikväll♥ ska nsart iväg på handbolls träning till nio ungefär, sen blir det eventuellt emelie, cars & givetvis min undebara pojkvän:) imorgon blir det iaf stan med andreas. ska kika runt lite & bara ha det allmänt mysigt! nu måste ja gå upp & vila lite känner jag.

hörs sen, lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0