1 september

jaaa! äntligen har som börjat med inspelningen, började 1 september. längtar redan, och filmen släpps den 28 maj 2010 någon gång om jag inte minns helt fel? herregud, hur ska detta gå.. bara att bita ihop och vänta! men jag ska iaf gå på premiären, det har jag redan bestämt! punkt-slut. sex and the city, är bland de bästa filmerna som någonsin gjorts. de är helt magiska! frågan är om filmen står upp till sitt ryckte denna gången eller ej? vad tror ni kära läsare?♥ jag tror iaf att den kommer vara den bästa!





puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar också, som bara den :D Premiären är ett MÅSTE!

2009-09-03 @ 16:03:54
URL: http://emeliewallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0