andreas ivarsson

Det finns ingen som dig, du är allt jag någonsin kan drömma om. när jag inte är vid din närhet så bara längtar jag tillbaks till dig. varje morgon när vi ligger och gosar innan vi ska skilja oss åt så lägger jag mig alltid lite extra nära dig, bara för att känna den där underbara trygg känslan. när vi ligger så tätt intill varandra brukar jag tänka, tänk om det här är sista gången vi är ligger så här nära varandra. då får jag alltid en rysning genom hela kroppen, och blir alldeles kall. det är den värsta mardrömmen som skulle hända mig andreas, att förlora dig!♥
du betyder allt för mig, du kommer alltid vara den där speciella. som det pirrar lite extra i magen när jag ser. du ska vara pappan till mina barn,
jag älskar dig! ♥

14/2-08

nathalie ♥ andreas














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0