borde skämas!

herregud.. nu får jag att rycka upp mig och komma ur min gömma! har inte haft bra uppdatering alls nu, fy skäms! ni har säkert saknat mig jätte mycket med, inte sant? haha. nejdå är ingen direkt storbloggare så. 
men iallafall kan börja med och tacka susanna för en super rolig fest, det var sjukt kul, eller vad säger du?;) sov över hos henne och åkte hem tidigt på söndagen för jag ville hinna se grums-hellton. det var en riktigt bra match, grums vann andra halvlek med 11-6 eller vad det var riktigt bra. fast hellton är ju bättre, men tycker grums kämpade på bra faktiskt. speciellt i andra halvleken. idag har jag inga direkt planer på vad jag ska göra, träna bara:) handboll eller fotboll återstår att se?

kommer lite bilder från helgen nu♥



susanna, som fyllde år!♥



några av flickorna:)



vid tacosen




flickor!

Kommentarer
Postat av: emmmmma

jag har saknat dina texter så klart ;) <3 puss!

2009-09-22 @ 13:32:25
URL: http://svem.blogg.se/
Postat av: susanna

Jag tycker att du borde komma hit igen eller om jag kommer till dig någon helg framöver:)

2009-10-11 @ 16:51:04
URL: http://susannaz.blogg.se/
Postat av: svar

ja det tycket jag verkligen susanna! nästa gång det finns något tycker jag;)

2009-10-11 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0