dagarna bara rinner fram

gud vad dagarna går snabbt, känns som det var alldeles nyss jag satt och väntade på bussen in till stan? klockan är redan halv åtta liksom. kanske var för jag kom hem senare än vanligtvis, men a jag vet inte. började senare idag vilket var underbart! började med gympa på sundsta. så hade vi bara två lektioner sen blev det hem, men stannade på min älsklings jobb och var med honom lite snäll som jag är!;) det är faktiskt kul att vara med där. hehe. sen åkte vi direkt hem till mig.. nu har jag precis läst lite i boken som jag ska ha läst klart nästa vecka, har ungefär kommit halvägs. men eftersom det är läsprojekt i skolan i 3 veckor nu så kommer jag hinna:) nu väntar jag bara på idol. det är så bra! haha(: sen efter idol blir det träning, handboll:) sen träning idag 21-22.30, men som tur är så är jag ledig imorgon så kommer kunna sova länge imorgon skönt!!♥

hörs sen!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0