dålig update!

dålig update nu tycker jag, hann inte med datorn igår. hade fult upp! vaknade rätt sent, åkte ner & hälsade på addes mamma och var på bio. beck, den var faktiskt bra!:) hade hört ryckten om att den inte skulle vara så bra, men det var fel! för den var faktiskt bra och inte minst sagt hur spännande som hellst.




iaf började skolan 8.40 idag, sov hos min älskling så han körde mig till bussen vilken goding han är ♥ hade inte alls lång skoldag idag, gick bara till 11.50 det var skönt!:) medan jag väntade på bussen, blev det lite stan med Susanna. gick & provade lite vinterjackor. det var en riktigt ful på stadium vi provade, som vi i stort sett vek oss av skratt åt! haha. den var så ful! fattar inte hur någon kan köpa en sån, hoppas ingen gör det heller. nu har jag precis käka lite wok, ingen favorit direkt! men inte helt fel heller.. nu ska jag snabbt göra en läxa som högst kommer ta 5 minuter, sen blir det lite hantverksorientering. sen blir det iväg på gym! skönt<3 det är underbart att få bestämma över sin egen träning! nej nu måste jag komma igång med läxan. ha en bra dag,mina unika läsare!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0