njut av dagen!

är på något crasy humör idag, har varit som en strålande sol hela dagen:) allt känns så rätt just nu. började dagen med byggympa, som vi gör varje onsdag. efter det gick vi tillbaka till salongen, så satte vi igång. jag som trodde att den gruppen jag var i skulle börja klippa för vi är två grupper & klipper varannan vecka. men min grupp fick börja med flät-teknik. men det var lika kul det:) ska snart göra en typ håruppsättning men bara flätor vi får väl se vad det går. var i salongen hela dagen idag, tiden bara rinner iväg när vi är i salongen och det är fantastiskt gott!:)

när vi slutade gick jag på stan en sväng med hanna, vi letade skor med fanns tyvärr inga som jag gillade:( måste köpa det snart känner jag! börjar bli lite brott innan allt är slut såld. men iaf, sen mötte jag upp josefine så blev det waynés! får snart bli igen, alltid lika mysigt med dig gumman♥ blev en chai latte för mig, favoriten just nu! sen gick jag snabbt förbi H&M för att köpa hulkenkalsonger till andreas. trodde han skämtade med mig jag. men dom var faktiskt snygga haah;) så nu har jag precis kommit hem ska snart åka till gymet. sen blir det väl att kika på idol ikväll:D det är så himla bra!! hörs boys and girls..♥



Kommentarer
Postat av: josefine

alltid lika mysigt vännen så får snart blir igen, saknar dig ;)<333

2009-09-17 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0