skönt med lill-lördag

I ONSDAGAR!

jag lovar det är det bästa som finns att gå en praktisk linje, finns absolut inga fel? som sagt, ni kanske hör att jag är på ett strålande humör. det är för det varit en underbar dag. började dagen som vanlig, med byggympa. sen birekt upp till salongen!! iih, kan inte sluta tycka om det, för det är så roligt. lärde oss att klippa "helsoloid form" eller hur det stavas? skit samma, det var roligt iaf. svårare än man tror faktiskt, måste tänka på så mycket. hålla saxen si & så, kammen ligger rätt, benorna är as viktigt osv så det är faktiskt endel saker att tänka.

eter skolan tog jag & emma en fika på stan. blev det gamla hederliga, chai latte:) mmm. följde men henne en sväng på lindex. sen blev det bussen till grums. tur att jag hann träffa henne en sväng innan hon åker, hade fått ångest annars. kommer sakna dig vännen<3 sola lite extra åt mig i cypern nu;)

puss&kram!


Kommentarer
Postat av: emmmmma

kommer sakna ihjäl mig efter dig gumman! ska sola extra mycket åt just dig :* hihhi <3 love

2009-09-23 @ 17:43:09
URL: http://svem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0