förlust

nu har jag precis kommit hem efter en hård & tung match, i & med att vi spelar i en damserie i år och det är ganska så stor skillnad mot vilken serie vi var i förra året. men iaf, vi förlorade tyvärr! vi ledde hela första halvlek, så stod det 7-7 i halvlek sen efter halvleken, slarvade vi som bara den.. så dom bara matade in mål matchen slutade 11-18.

men iaf jag är faktiskt ganska nöjd med min insats, speciellt i första med inte i andra. men det får man ju räkna med när man inte har tränat något. inte ens rört i en handboll än i år så! men satte några mål ändå, vilket var väldigt skönt:) ´nu har jag precis käka & ska väl inte göra så mycket mera tänker jag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0