första dagen på min apu

då var första dagen på praktisken gjord, det var hur kul som hellst:) fick inte alls bara göra"det där" som alla säger? fick blanda färg, vara med på vissa saker göra kunderna glada med kaffe mm så det var riktigt kul. dessutom känner man sig så himla välkommen där, det är verkligen ett ställe jag skulle kunna börja på efter min utbildning:) det är bra sammanhållning osv. tycker alla ska börja klippa sig där!! det är super super bra:) trodde jag skulle vara hemma åtta varje dag tills på fredag, men icke heller:) jag fick sluta fyra:) as gytt! längtar tills jag ska tillbaka imrogon. nu ska jag & min undebara vännina åka ner till addes mamma och rida!;D haha. nej har inte tid att sitta här längre, hörs när jag kommer hem!♥ see you..


puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det får vi absolut göra om hahha :D sötnos<3

2009-09-09 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0