fullt på schemat

har varit rikitgt dålig uppdatering nu tycker jag, matchen blev iallafall 2-1 till oss:) skönt med en seger! efter matchen så blev det emma & linnea:) vi var ute och gick, och gjorde massa annat fuffens!;) haha. skulle hämta linneas film hos markus, men han hade inte hämtat hem den än. så det blev ingen film för oss, utan vi kollade på tv:n och så ellerhur tjejer?;) haha. var hemma runt halv ett någon gång, men då kom det några, så stod och pratade med dom ett tag. det känns verkligen att det är höst, det är ju svinkallt på nätterna/kvällarna. känns typ som det snart är vinter haha:)

nu har jag precis kommit hem från min gammelmormor, har tjänat ihop lite money:) alltid skönt med lite extra pengar! det sitter aldrig fel. ska snart hoppa in i duchen så ska jag upp till hockeyhallen & sälja hamburgare! kuuuuuuuul. nej? sen ska jag nog sola lite & sen måste jag fortsätta med hantverksorienteringen.
ha en underbar söndag allesammans!♥


Kommentarer
Postat av: emmmma

självklart ;) mysis!

2009-09-13 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0