helgen i mina händer

äntligen fredag! gud vad skönt, underbart. har dessvärre inga värre planer för denna helgen. men vem säger att det är skamm? det kan ju faktiskt vara skönt det med ibland. länge sedan man hade en lugn helg nu:) skolan idag var helt okej, går få fruktansvärt snabbt i salongen. klippte idag, vilket gick ganska bra! efter skolan, stannade jag en sväng på stan. gick till waynes där jag skulle hälsa på linnea, emilia, lina & elin:) gulliga tjejer! så satte jag mig ner och umgicks med dem ett tag, kom hem vid halv fyra ungrfär så gick jag och vilade ett tag till mamma var klar med maten. blev kycklingsallad, var jättegott:) men vill inte bli för mätt, för ska ju till alfis ikväll med andreas. det är nog allvarligt karlstads bästa resturang! I love it, anyway.
kollar nog på idol innan jag åker med, kan bara inte missa det.


puss&kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0