idag bli att inhandla allt vad vintern kräver

alfis igår med andreas, var jättemysigt! så får tacka för en otroligt trevlig kväll♥ var hemma runt tio och somnade senast kvart i elva. haha:) skönt att somna så tidigt så man är pigg idag. vaknade rätt tidigt imorse så gick upp & käka frukost. blev en riktigt god frukost med blåbärs yoghurt & rostat bröd, med aprikosmarmelad mmm♥ nu snart ska jag börja göra mig iordning, för ska till stan och inhandla allt vintern kräver:) skor, jacka, halsduk vantar. om jag hittar något jag gillar givetvis. sen blir det josefine ikväll, vilket ska bli väldigt mysigt. längesedan vi gjorde något, så ska bli skönt att få umgås lite med henne. annars vet jag inte riktigt vad det blir mera idag! vi hörs bitches..♥

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0