jag <3 träning

nu har jag precis kommit hem ifårn ett hårt träningpass på gymet, riktigt skönt var det. det blev 30 min på crosstrainern med högt tempo & 3x12 mage, armar, rygg och bröst!:) gytt! känns som jag förtjänar att äta upp hela världen nu, tihihi. måste skyna mig med nu, för ska vara klar om en timma. då ska jag och älsklingen bättra på brännan innan det stänger, så har lite brottom. det är så skönt att sola, man känner sig som en helt ny människa. älskar det♥ sen blir det bara mys ner sig och kolla p någon film eller om det är något bra program på tv, vem vet? kanske tar ett bad med, var ett tag sen och det är så avkoplade och skönt! myyyys.

skönt, älskar torsdag kvällar! känns som det redan är helg då, för är bara yrkes ämne i skolan imorgon och det är verkligen hur kul som hellst!!:D imorgon ska vi lära oss att schamponera, ska försöka ta några bilder så kan ni få se vad roligt vi har det i salongen!;) imorgon blir det träningpass på gymet igen, så kanske jag ska hälsa på addes mamma med så blir det nog en sväng på stan? får se, har inte riktigt bestämt morgondagens planer. älskar er alla! ha en mysigt afton nu, för det ska jag ha!;)




puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0