jag njuter!

nu har jag prcis kommit hem efter en lång dag på stan, blev lite fika &shopping efter skolan. idag tvättade vi som sagt hår i skolan, vilket var underbart!:) så himla underbart!! finns det något bättre än att bli masserade i hårbotten, tror inte det? vi tvättade & stylade hår, lärde oss mycket om produker hit & dit så det var kul! jag blev tvättad med silverschampoo, vilket jag ska köpa nu, får köpa det fär endast 170:- :D lyllo mig! det är ju svindyrt annars det, om man ska få bra kvalitet på det alltså så bara tack & ta emot:) jag klagar inte! när jag blev plattad, så hade dom i något jätte bra värme skydd som jag också ska köpa, för kanonpris!:) men iaf, när jag stod där och blåste håret på elionr som jag hade tvätta, så slog mig tanken, alltså jag står i skolan nu? jag står och tvättar ett hår? hur tråkigt/jobbigt kan det var på en skala? hur skönt som hellst, istället för dom där skit tråkiga ämena som engelsa-svenska-matte osv osv. så står jag och tvättar-blåser-stylar ett hår? då njöt jag lite, och kände att jag valt helt rätt:)



men iaf efter skolan, så blev det myspys på waynes med underbara Linnea♥ blev en chai latte för mig, kan bara inte stå emot? det går bara inte. sen blev det en stor stor shoppingrunda!:) härligt! var hemma runt fem någon gång, och ska snart dra iväg på träning. vet inte om det blir handboll eller gym än det återstår att se.
love yoa al guys!♥



puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys<3

2009-09-04 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0