klassfoto

hade klassfoto idag i skolan, det blev säkert hur bedrövligt som hellst? menmen, skit samma. det är taget nu iaf och skönt är ju det, slipper man tänka på det något mera?:) hade grupparbete idag i skolan i YÄ våran grupp var klar ganska så tidigt så vi fick gå, så slutade vid tre ungefär. missade dock bussen, när jag stod ca. 3 meter ifrån, inget dåligt psyk jag fick då. men smällar man får ta, när man är dryg som jag! men blev att roa sig på stan med susanna:) gick runt och pratade & gick i affärer. hängde undan en jacka typ eller a tröja jacka typ från gina, som jag tror jag ska köpa får se inte riktigt bestämt mig ännu. men var hemma runt fem, så ska snart åka iväg till mina kusiner dom har fyllt år:) grattis! sen ska jag träffa andreas och prata lite om allt mellan himmel & jord. allt från mig, pusspåer!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0