min åsikt!

är du ett utav de där idols-freaken? som följer idol, dag för dag. som sitter & ryser eller viker sig av skratt utav sjugfåglarna på tv:n? haha, en sån är jag! men det är bara så himla bra! det är verkligen ett underhållande program, som man aldrig riktigt vet hur det kommer vara eller hur det kommer att gå? och det är så roligt tycker jag. fast är jobbigt när man nästan tycker synd om stackrarna som skämmer ut sig för HELA sverige! hur kan en tondöv person ens söka till programet? känns nästan som en sån person bara söker kändislivet liksom, söker inte till idol för att ta ett kliv framåt i sin sångskarriären och det är helt fel? så därför förtjänar dom att bli förnedrade inför hela svenka foket;) det är min åsikt iallafall!


Kommentarer
Postat av: alix

haha söt. du vet, om man är tondöv kan man inte definera eller skilja på vad som är bra respektive dåligt. därför kankse en tondöv just söker?;)

2009-09-10 @ 11:17:27
URL: http://alixrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0