övningkört idag:)

nu har jag precis kommit hem, har övningskört! det var skönt att få komma igång med det, var inte super svårt men inte jätte lätt heller direkt? haha:) fick kärringstopp minst 10 gånger.. "skäms" haha. nej men bara man kommer in i det så går det nog bättre. får ta någon mera dag snart. idag efter skolan gick jag hanna,nadja & susanna en sväng på stan letar efter dom där efter tjatade skorna. men hittar inga i min smak tyvärr:( men kommer väll. kanske är meningen att inte jag ska köpa några nu? kanske kommer finare snart? vem vet. bara ödet:) HA HA! nu ska jag gå ut & ta en promenad alltid lika skönt i det här vädret. blir helt kall & go om kinderna♥

BE RIGHT BACK, BITCHES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0