planer för ikväll?

nu har jag precis kommit hem och satt mig i ro. har ï stort sett inte varit hemma något idag, utan direkt till skolan & sen vidare på match! har verkligen tröttnad på fotboll, men ska hålla i det sista som är kvar nu så får vi se hur nästa säsong ser ut för min del. skolan idag gick verkligen snabbt, bara rullade permanent. det var faktiskt kul, men blev långtråkigt mot slutet. på bussen var det någon kille som "raggade" upp mitt nummer. haha trodde jag skulle dö vad fult! 



snart ska jag träffa mina elsklingar♥ hihi. kommer bli super mys! antingen kollar vi film eller så blir det en sväng ner till spinnings det återstår att se! ska först och främst kolla upp hur jag ska ta mig till arvika imorgon till mina underbara klasskompisar! hörs väl senare♥

puss&kram! 


Kommentarer
Postat av: hannah:)

DU är underbar<3

2009-09-18 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0