riktigt lyckad utgång!

kvällen igår blev super lyckad;) haha. bästa på länge faktiskt! tyvärr har jag inga kort, glömde kameran. tycker verkligen synd om grabbarna som får röja upp placet iaf! haha, dom typ hade sprutat champange i tacket och på väggarna i vardagsrummet där vi dansade, sya & skit överallt. så rätt tråktigt för dom! men som sagt kvällen blev lyckad, trodde verkligen inte det skulle bli så kul som det blev av någon konstig anledning? det var as mycket folk, typ kanske runt 50 pers kändes det som iaf fok överallt! haha menmen. när jag gick hem kändes det typ som dom andra åkte till jobbet för jag & linnea mötte typ gamlingar som hade gått upp för att rasta hunden och grejer så det kändes lite konstigt faktiskt:) haha! nej nu måste jag slänga i mig lite mat, innan samlingen är:) match mot skattkärr idag, så ska snart åa iväg på samling:) sen ikväll har jag inga planer ännu, eller vad säger du linnea;) hahahaha!:D aja ha en trevlig dag alla mina underbara läsare!♥



Kommentarer
Postat av: lllllinnea ;)

haha ful du är, nej vi har ju inte det! ;) hahaha

2009-09-12 @ 19:09:40
Postat av: josefine

saknar min nathalie ;/<3

2009-09-13 @ 19:59:57
Postat av: josefine

saknar min nathalie ;/<3

2009-09-13 @ 20:01:42
Postat av: Anonym

go som är otrogen o skriver bästa dan på länge? uuh äckliga lilla vidriga hora

2009-09-29 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0