sitter i skolan, HVFR1

hej alla mina små gryn!♥

ni som har läst mina tidigar inlägg vet att jag var otroligt RASTLÖS igår! men kvällen slutade bra. lyckade faktiskt fjeska in mig hos andreas, så vi lagade tacos. så det blev idol & tacos. det är så himla gott, min absoluta favoriträtt! mums. kvällen slutade tidigare än vanlig, men det är bara skönt att komma i säng tidigt ibland med. tack för en mysig kväll andreas!

nu har jag precis börjat skolan, har datorkunskap. senare idag vet jag inte vad det blir, fotbollsträning det enda. kanske läser lite i boken med. men det är så sjukt tråkigt att läsa, är verkligen inte värst förtjust i det. men skolarbete som måste göras. har typ läst klart en bok i hela mitt liv, då förstår ni;). till helgen har jag ännu inga planer, men jag och andreas funderar lite på att gå på alis & kolla på flickan som lekte med elden, men får se hur de blir med det:)

hörs sen mina underbraa läsare!
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0