stress dag

började dag med idrott & hälsa idag, halv elva i sundsta. det verkar som vi har hel  sköna lärare där med! sen hade vi abetsliv i en timme och tjugo minuter. slutade skoldagen med matte, med den bästa eva! hon är grym!:) var hemma runt kvart över fem, och hade samling halv sex. så det var stress, men kom lite sen hade aldrig hunnit annars. matceh blev 0-2 till mallbacken. jätte dåligt! gick bara bra i första för oss, i andra sög vi rent ut sagt. men men, man har vissa såna matcher med. men tycker det är fruktansvärt synd om dom lagen som "toppar" som norrstand, det är ju inte det laget som är med i serien som vinner det är ju laget som spelar i divition 2 så a vet inte hur som har tänkt? om dom inte klarar divition fyra utan att ta med divition 2 spelare, hur ska dom då klara 3:an? haha. tycker synd om dom!

men nu har jag iaf precis kommit hem, och käka lite. gott!:) så nu blir det förhoppningsvis att mysa ner sig i sängen, och somna så fort jag bara kan! så jag är utvilad tills imorgon, då är det bara frisör ämnen i skolan! läääääntar!;D ska blir toppen. glömde att säga, att vi fick frisörväskan igår med alla verktyg i. fast fattades några saker, men spelar inte så stor roll har ändå inte så stor användning av dem nu i början ändå så! hehe. aja det var i stort sett min dag!





puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0