the day of the day

idag blev det dessvärre ingen praktik för mig, pga vissa anlendningar. synd det tycker jag:( har verkligen stor trivts på soda! blir nog nästa gång med där, hehe:) så itället idag har jag gjort massor av saker som har beövts att göra, har inte hunnit käka ens en gång så får kasta i mig lite nu snart:) sen blir det utgång! men bästa tjejerna. :D iiih är faktiskt riktigt taggad!!;) karate kanske? nejdå. har match imorgon:) men iaf idag har jag hunnit städa, fixa lite secret stuffs;) & bättrat på min bränna, blir skolkort på måndag så känns som jag vill vara lite brunare tills dess iaf. sen var jag & linnea nere hos anita en sväng. var där i kanske 3 timmar:) hah. 
nej nu måste jag kila ifall jag ska hinna med allt!:) ska äta & hinna styla mig för utgång, gud vad ska jag sätta på mig?
 



see you later, al guys!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska drömma om dig nu tills jag somnar !

2010-12-09 @ 22:26:40
Postat av: Anonym

Vill ha DIG !!! Hoppas du blir min en vacker dag !!!

2010-12-11 @ 12:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0