jiddra doktor!

är så irriterad! igår bad jag mamma rinda doktorn, och få en tid så fort som möjligt. så imorse när jag stod på nobel bussen, så ringer älskade mamma och säger att jag fått tid 11 så det är bara att VÄND!:o jag trodde verkligen hon skämtade med mig, men icke heller. så det var bara att gå av bussen och gå till donken och invänta nästa buss mot grums. fick itta i ca.40 minuter, dryyyyyg!! när jag istället hade kunnat stanna hemma från början och sovit vid den tiden. men bara att gilla läget! så var hemmarunt 9.45 då gick jag hem till addes lägenhet, så jag skulle slippa att gå så långt. somnade en stund, vilket var väldigt väl behövt. när jag väl var klart hos doktorn, så gick jag till lägenheten igen för att kolla schemat och busstiderna. så gick nästa buss 12.20 och då skulle jag vara inne 12.50 då min svenska lektion började. vilket var min sista lektion förutom data-andvändning. så ringde till mami och frågade om hon tyckte jag skulle åka, men hon tyckte bara det var onödigt. så blev ingen skola för mig idag! skönt men ändå inte, vill inte missa nu i början. hade hellre varit i skolan om jag säger så! nej nu måste jg plugga ikapp lite matte som jag missade idag, så hörs vi senare gott folk!:)♥




dagens outfit: leggis- vila kjol- H&M linne- ginatricot klocka- ur&penn halsband- gina tricot

kiss&hugs!


Kommentarer
Postat av: emmsi

världens bästa & snyggaste nathalie ;) <3

2009-09-03 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0