hemma-dag

har inte varit i skolan idag, vilket är väldigt skönt:) skulle egentligen fika med josefine efter skolan idag, men blir imorgon istället eftersom jag aldrig åkte in:) mysigt! har inte gjort så mycket idag bara tagit det lugnt & laddat för matchen som är ikväll. hahah jag ska spela handboll fast jag inte har tränat handboll än iår? hahah. wish me luck! dessutom möter vi torsbys damlag, gaah! hur ska detta gå? får hoppas på det bästa. efter handbollen så har jag inget planerat ännu, blir väl bara en lung hemma kväll. skönt det med ibland:) see yoa bitches in tha house!





längtar sjuk mycket till helgen, då blir det arvika:) med några klasskompisar. susanna fyller år på fredag så det bli utgång på lördag! kommer bli hur kul som hellst, är redan sugen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kiss, kiss !!!

2010-11-30 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0