yippie, slutade tidigt idag!

började dagen med en ljuvlig sång åt pappa, vid sex-tiden då stämbanden är som bäst! pappa fyller hela 46 år! ett stort grattis till honom, så släkten kommer på onsdag tror jag då blir det smörgås tårta, gottans. slutade tidigt idag, vilket var underbart! för helena var tyvärr sjuk, så hela två pass med yä-teori blev inställt! hur skönt är inte det på en skala? så var hemma super tidigt idag, vilket var väldigt skönt. nu har jag precis satt mig och ska börja plugga:( så tråkigt. men sånt som MÅSTE göras. tänker inte vara slapp med skolan längre, utan ska verkligen visa att jag inte är så dum som jag ser ut att vara;) haha. på onsdag är det studiedag också, undrbart skönt!♥ kommer ändå bara sitta och plugga på dom två proven vi har på torsdag dock! men gör inget, känns ändå skönt att vara ledigt. finns inga fel då:) nej nu måste jag rusa iväg och plugga vidare om jag ska hinna träna gym sen! 



plugg plugg plugg



*gäsp*


hörs senare. 
puss på er mina undebara läsare!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0