im back!

dålig uppdatering på sistone, kan bli så ibland. när det är mycket runt omkring! men nu hinner jag snabbt lägga in ett inlägg. för tillfället njuter jag utav det fina vädret, underbart! skulle gå ut och gå men linnea och alfred. men får bli lite senare. ska fortsätta plugga lite matte nu, ligger sjukt långt efter. men har jobbat ikap endel iaf, inte dåligt på en helg! ska även ut och övningsköra med farsgubben senare i eftermiddag. får se hur det går! ikväll blir det en lugn kväll.. lånade addes lägenhet när han är i mora, så blir tacomys skulle jag kunna tro ;) nu måste jag fortsätta med & flytta över mina kläder till mitt nya rum!



seeee yaa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så snygg!!!

2010-11-21 @ 01:47:45
Postat av: Anonym

I LOVE YOU !!!

2010-12-01 @ 00:23:53
Postat av: Anonym

Va GRYM du ä !!

2010-12-10 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0