it will be okay

det finns studer i livet där man inser att man inte är på rätt spår och inte har behandlat alla i sin omgivning rätt, vissa inser det för sent och andra inte. det är hemsk att inse, men det är bara sanningen. det är då vissa skiter i det och fortsätter med sitt beteende, bara för det krävs så mycket av en själv att kunna få det förtråendet som fanns innan. men man ska bara vända om, även om det är hur jobbigt som hellst, det är de som är bäst i längden. det blir bara jobbigare att ta tag i det senare. det kommer ta sin tid och det kommer vara jobbigt ett tag. men det är bara att fortsätta på rätt spår så blir det bra tillslut. det viktigaste i livet är ändå sina nära och kära, och det är tyvärr även de som blir drabbad av ens beteende.

... gjort är gjort och kommer aldrig bli ogjort,
men man kan ångra sig & skärpa sig!

Jag vill att du ska förstå att jag gillar dig
Jag vill att du ska förstå att jag behöver dig
Jag vill att du ska komma till mig
När jag känner mig ensam och ledsen
Jag vill att du ska ge mig en hjälpande hand när jag behöver hjälp
och inte bara gå din väg
Jag vill att du ska förstå att jag vill ha dig och få krama dig
kyssa dig och hålla om dig
Tänk om det kom en dag då jag fick krama dig
kyssa dig och hålla om dig
och jag fick höra din röst säga:
" Jag älskar dig, jag vill ha dig, jag behöver dig..."
JAG GILLAR DIG, förlåt för allt
 
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥   ♥  ♥  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

adde?

2010-04-21 @ 12:56:16
Postat av: Anonym

ja, delvis!

2010-04-22 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0