lill lördag

igår blev det kd direkt jag vaknade, åkte till stuvbutiken med mamma! fick mig några riktigt snygga tapeter. så lunchade vi på stan, blev mama´s pizzeria. direkt när vi kom hem satte vi igår med rummet, sen drog jag och jobbade vid halv fem. så jag hann inte värst långt, men mamma fortsatte. så nu är det bara fondväggen kvar! som vi ska sätta upp idag, sen får vi nog måla rummet en gång till ;).. så till helgen eller nästa vecka väntar IKEA. new stuffs!♥

idag blir det fixa lite på rummet, ta en promenad & sen bär det av till anna ;) rååå TAGG! kommer bli en galen natt, fall jag känner mina tjejer rätt? mihih. nu måste jag slänga i mig lite frukost, innan vi fortsätter med rummet.





PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

update nu syrraN

2010-04-09 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0