ny vecka, nya möjligheter

då var snart även denna dagen slut. känns som dagnarna bara rinner förbi. inte alls länge kvar till sommarlovet heller, och jag längtar verkligen! har inte hunnit med så mycket idag, kom hem från skolan vid fyra. då blev det käka & kolla top modell. älskar att det är för korta, så även de får chansen! ;) sen pluggade jag lite matte, måste komma ikapp. nu är jag ikapp & även föbi så jag inte halkar efter igen. blir bara sjukt jobbigt och stressit! har även städat rummet och precis kommit hem får en löprunda runt grums. inge fel alls! hur skönt som hellst var det, kändes att det behövdes! nu håller jag på & kokar ägg. löskokt ska det va ♥

har även provat bikinin som äntligen har kommit, så nu gäller det att komma i form för sommaren! ;) pappa & jag hämtade ut den häromdagen. det passade & var niiiice ;) nu ska jag käka lite sen hoppa in i duschen. sen blir det hem till andreas och kolla på film tror jag, simon och josefine joinar oss! nu måste jag dra




see yaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Se yaaaaaaa some where in the future !

2010-11-28 @ 03:44:18
Postat av: Anonym

KÄRLEK !!! Det finaste som finns !!

2010-12-11 @ 13:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0