påskafton

GLAD PÅSK!

solen lyser, och det är underbart! har nyss kommit hem från en lång promenad med linnea & affe. inte helt fel. ska snart börja göra mig iordning, blir utgång ikväll. kom hem från arvika igår med, fick övningsköra hem. gick inte så bra kanske, men är på rätt väg iaf. har inte kört alls mycket innan så. sen blev det direkt duschen och sen vidare till eriks lägenhet, vi har fått lånat den utav honom medan han är hemma i göteborg så kan tänka mig att det blir en hel del tjejkvällar i den ;) mys! kollade på luftslottet som sprängdes, och firade josefin & anna. GRATTIS till dem ♥
blev utgång i torsdags oxå, säger inget mera än så :) nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen drar jag till sofia eller så kommer hon hit. så blir det styling för kvällen!

torsdag i bilder




får nöja er med dessa pics! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0