söndag

& då var snart ännu en vacka passerad.. längtar bara tills sommaren & värmen kommer! har inte hunnit med så mycket ännu, utan bara käkat frukost och suttit här. ska snart göra mig iordning lite, sen får jag se vad det blir. har match vid fyra så kanske övningskör innan det. gjorde ju det igår, och det gick väl sådär. bättre mot slutet iaf! gårkvällen spenderades med sofia & linnea. vi satt barnvakt till tio halv elva någon gång. riktigt söta små prickar :) sen åkte vi bara runt lite på grums, men eftersom grums är världens torraste ställe finns det inte så värst mycket att hitta på. så drog hem till sofia och kollade ballar av stål, där jag även somnade. så hon körde hem mig! tack för en mysg kväll tjejer ♥

... en sak till, har äntligen fått tillbaka min kamera!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0