2010 blir 2011

då var det snart dags att festa bort 2010 och fira det inkommande 2011! vilket ser ut som kommer bli ett bra år.

jag..
♦ fyller 18 år
♦ skaffar körkort
♦ ska utomlands
♦ ska fortsätta tjäna pengar
♦ ska dela mitt 2011 med mina nära & kära
  
 osv

året som gått alltså 2010,

negativa
2010,har varit ett utav mina värsta år. tragiskt men sant! känner mig som en myra i en sandhög ungefär. året började riktigt dålig för mig, jag tog fel beslut & sa fel saker. vilket som tur är, jag kom på efter ett tag.. jag fick en riktigt väckarklocka. så resten utav året har gått åt till att komma på rätt väg igen. vilket jag har gjort igen! alla kan hamna i såna perioder, det är faktiskt en ganska bra upplevelse att ha med i ryggsäcken. för man växer som person! man kan se på sig själv på två olika sätt, och välja bort det dåliga.. + att jag stressar sönder mitt liv!

possitvia
det finns självklar bra saker med detta året också. som tex har jag börjat extra jobba, vilket är sjukt underbart med egen inkomst. skulle aldrig klara mig utan det nu. har även hunnit med så himla mycket roligt under sommaren.. kusten x2, arvikafestivalen, kålsnäs, massa roliga utekvällar i kd, turkiet, midsommar m.m.. jag har också hittat världens underbaraste pojkvän, Jesper Andersson♥.


mina mål med 2011

fixa skola och jobb samtidigt, vilket är mer krävande än de flesta tror. speciellt när det är 8h i veckan, och man ska orka med skolan, pluggningen, handbollen och jobb. funkar de första veckorna men sen blir det värre.

sluta stressa och få mera "egen tid"
♣ umgås mera med nära & kära
hitta rätt matvanor
prioritera saker, RÄTT!
hinna med handbollen, så gott det går
ha full närvaro på skolan

... låter vl bra?


mina brudar som jag ska fira in det nya året med! ♥

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0