23 december

kunde inte ha börjat dagen på bättre sätt än idag, bredvid min snose!♥ han kom igår, färgade även mitt hår igår. liiiite blondare slingor och mörkare i underhåret, inte så storskillnad men blev nöjd, som vanligt! drog till stan runt ett idag, följde jesper in och kollade på lite saker. kom hem igen runt fyra. åkte direkt till yellow och solade med emma. mysigt att få hinna träffa henne också nu innan julen! längesedan nu. sen kom jag hem och plockade iordning lite på rummet, som var väl behövligt! sen blev det tillbaks till traditionerna, käka risgrynsgröt & skinkmacka sen spela spel. vem vann om inte jag? ;) (vilket också är en tradition) haha! nu ska jag fixade sista julklapparna. sen blir det film!



puss på en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0