24 december

vilken fantastisk dag! började med att jag & syrran sjöng i kör till mammi, som fyller 44 år idag. stort grattis till henne. trött som jag är gick jag och la mig igen, och vaknade igen runt elva. då var det dags att inta duschen och börja fixa sig, släkten kom väl runt tre. fick massor utav fina julklappar  tack allihopa.. ♥ nu får vi se vad kvällen har att erbjuda. om det blir att vi går in till grannen eller bara har en myskväll med familjen! morsan beställde iallafall nyss löshår till mig, som troligtvis hinner komma innan nyår! då är jag världens lyckligaste nathalie :D


tavlorna, jag fick utav jesper mamma & pappa!


morsan & alfred öppnar julklapparna! han är sååååå go♥

måste skryta även pappa, som skötte jobbet som tomte utmärkt!
hoppas alla haft en lika trevlig dag som jag.. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0