30 december

som vanligt.. får jag aldrig någonsin en sovmorgon! imorogn så ska jag sova, ska ABSOLUT inte ställa väckarklockan. dock så var det värt idag, tog tio bussen till karlstad. hade ställt väckarklockan på åtta? fråga mig inte varför.. kan inte klockan än, blir tokig på det ibland! var i arvika vid halv ett, då satte vi igång med mitt hår. hannah sydde in mitt löshår. blev JÄTTE nöjd, tack så mycket! kunde inte gjort det bättre själv;) sen gick vi till sunday och käka.. hon jag och amanda! mysiga flickor:) var hemma igen vid sex, då gick jag och linnea en liten liten sväng. sen åkte vi till josefine. skulle klippa henne, men tar det efter nyår istället. så myste för det mesta & pratade lite om imorgon.. mina mysbrudar♥
kollade även på hockeyn.. nu har jag precis kommit hem, ska snart sova så jag är pigg och har fullt med energi för imorgon!

bilder från idag!



inte direkt de bästa korten, men det får duga! :)

pussss babe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det duger :-9

2011-01-02 @ 00:11:36
Postat av: Anonym

vart beställde du det ifrån?

2011-01-02 @ 16:24:44
Postat av: nathalie

tajmahal, beställde slingat och la i revlons färgbomb för att få en finare färg. det är alltid svårt att beställa helfärgat, blir oftast inte samma färg. därför rekommenderar jag att beställa slingat & lägga i en färgbomb ;)

2011-01-04 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0