everyting you do, i do it for you

blev en heldag på stan idag igen, denna gången med linnea emilia och camilla. trevliga flickor måste jag säga! letade som galningar efter nyårkläder åt linnea vilket vi tillslut hittade.. lämnade även in klockan jag fick utav jesper i julklapp, så dom gjorde armbandet lite mindre. så ni sitter den perfekt! vi lunchade också på waynes, mysigt. fick dock inte med mig allt för mycket hem idag men blev iallfall strumpbyxor, lösögonfransar och smycken alltid något.

kom hem runt halv fem, då blev det sängen tills jag och linnea åkte iväg och tränade. när vi tränat klart satte vi oss även & njöt i bastun. underbart♥ dock är varken jag eller linnea värst förtjusta i bastun, klarar typ 2 minuter eller något. haha! men det är skönt i början iallafall.. nu kom jag nyss hem, och har käka lite kvällsmat. nu ska jag snart hoppa i säng.
imorgon är det nya äventyr som väntar, ska upp klockan åtta
. USCH!




imorgon får jag träffa min saknade flickvän;)häääänni♥

godnatt, PUSS

ps. saknar min jesper!
är gose sjuk..


Kommentarer
Postat av: Hannah

love you love you love you!

2010-12-30 @ 17:29:11
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0