mellandags rea

julen och helgen som varit har inte kunnat spenderats på bättre sätt, med dom nära & kära. åkte till jesper på juldagen och kom hem idag. myshelg ♥ idag blev det stan med linnea & josefine, mina godingar! kan ju säga med en gång att rean var bara skit, som vanligt med andra ord. men det finns att massor av annat som lockar.. så fick med mig en heldel hem idag! blev iallafall 2 tröjor, ett par leggins, underkläder, smink, smycken och en sjukt snygg skjorta från jc. tror inte det var något som jad missade! direkt efter stan så blev det träning på gymet med linnea, emma kom också och körde lite med oss. nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen ska jag gå hem till sara. ska byta lite kläder som vi har haft hos varandra sen.. a lång tid tillbaka i sommras! äntligen får jag min kavaj, som jag har letat efter i 3 månader snart. har frågat varenda jävel känns det som, men tillslut kom den fram. så ska inte klaga ;)


gullig min snutte är, fick kort på honom! ;) hihihi!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0